PERNAH MAKAN NASI GORENG GAUL DAGING?

PERNAH MAKAN NASI GORENG GAUL DAGING? - Tak pasti korang pernah makan ke tidak tapi ini antara makan kegemaran aku kebelakangan ini. Dapat pula makan dengan cili potong curah kicap manis, memang terangkat !


Daging tu dia pakai daging salai sebelum digoreng dengan nasi. Selain itu, ada juga bawang, ikan bilis, lobak merah, sayur sawi dan telur. Sebenarnya, nasi goreng gaul daging ni ada iras-iras macam nasi goreng kunyit.

Ini je la yang mampu masuk tekak masa dialisis. Itupun aku tetap hypo. Tak tahulah apa masalah antibodi aku ni. 

Tapi nasi goreng ni sedap sangat kalau makan dengan cili potong siram kicap manis. Kalau aku minta, dia selalu salah bagi. Aku beli nasi goreng ni dekat kedai mamak Nazha Corner dekat Pandan Mewah Ampang.
.
.
.
The writer,
Tunsha Ayunie

3 comments:

  1. pernah jugak makan nasi goreng gaul dengan daging.. tapi biasa daging tu goreng biasa.. makan dengan daging salai tu mesti sedap kan! sobs sobs sobs.. dah lah daging salai tu sedapp.. huaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dagung salai tu laa yang buat kita selera. Lalalalala

      Delete
  2. akak ingat auni masak..tapi memang sedap tu..

    ReplyDelete