BAJA VERMICAST BAIK UNTUK TANAH DAN POKOK

BAJA VERMICAST BAIK UNTUK TANAH DAN POKOK - Korang suka bercucuk tanam? Suka berbakti pada tanah? Aku memang suka bercucuk tanam, dulu............... Sekarang ni aku jenis malas sikit. Lagipun kawasan rumah ni macam tanah kering je aku tengok. Stress pula.

Tanaman yang baik, tentulah perlukan baja yang baik. Jadi, aku nak perkenalkan baja sisa cacing atau lebih dikenali dengan nama Vermicast atau Vermicompos. Kebanyakkan orang Cina yang pakai baja ni, kini dah mula dikenali dikalangan kita.


KEBAIKAN DAN MANFAAT VERMICAST

➧ Membantu membina mikro-flora
 Mengembalikan semula kesuburan tanah
 Menyumbang nutrien pada tanah dan tumbuhan
 Melembabkan tanah
➧ Tidak berbau
 Meningkatkan daya tahan tanah
 Befungsi sebagai "Growth Stimulation" dan "Soil Conditioner"
 Membaiki tanah yang rosak
 Proses penghasilan baja 100% secara semulajadi
 Tidak mengandungi bahan kimia
 Organik dan mesra alam

No photo description available.

1 bag = 5kg (RM20)
JIKA BERMINAT UNTUK 
MEMBELI BAJA VERMICAST

KLIK WHATSAPP ↷

*** COD akan dibuat di kawasan KL dan Selangor mengikut kawasan yang ditetapkan.
*** Luar kawasan, akan dikenakan bayaran postage.




3 comments:

  1. wow..boleh jadi pekebun yang berjaya ni.. kak liez ni jenis tangan panas kot.. tanam apa pun x menjadi huhuhu

    ReplyDelete
  2. wahh baru tahu ada jenis baja ni. Terbaik lah!

    ReplyDelete
  3. good info ni untuk mereka yang suka menanam.

    ReplyDelete