POKOK CILI MEMBESAR DENGAN BAIK MENGGUNAKAN BAJA VERMICAST

POKOK CILI MEMBESAR DENGAN BAIK MENGGUNAKAN BAJA VERMICAST - Korang suka menanam pokok tak? Biasanya korang guna baja apa? Aku pun sejak Is jual baja, barulah rasa rajin nak berkebun. Tapi sebab bukan rumah aku sendiri, so agak terhad lah untuk aku berkebun.

Haritu, Is ada bawa balik anak pokok cili. Aku macam tak yakin je pokok tu akan hidup. Biasanya aku kalau bela pokok, memang cepat mati. Entah apa silap salahnya,

RELATED POST :

Aku cuba bela pokok cili tu. Bagi makan dia dengan baja Vermicast. Memang aku tak lupa nak membaja sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Alhamdulillah... aku puas hati dengan hasilnya.

POKOK CILI MEMBESAR DENGAN BAIK MENGGUNAKAN BAJA VERMICAST

Syukur sangat dengan tumbesaran pokok cili ini. Yang penting konsisten dalam menjaga pokok ini. Ibarat memegang amanah juga. Seronok bila dapat berjasa dengan tanah kan?

Yang menarik tentang baja Vermicast ini, ianya boleh digunakan untuk semua jenis pokok. Tak kisahlah pokok bunga, pokok sayur ataupun buah-buahan.

Dibuat dari cacing tanah yang produktif, baja Vermicast ini adalah BAJA BEBAS KIMIA yang selamat untuk tanah dan pokok.

Untuk membeli, sila WHATSAPP @ wasap.my/60176701489 .


.
.

Post a Comment

1 Comments

  1. no aida guna baja ab.
    ada lagi sebotol.
    once habis, nak try la baja yg produktif skit.
    mungkin yg ni ke kan :)

    ReplyDelete